اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۲۰۹۲

منع استفاده از تجهیزات ارتباطی غیرمجاز در رستوران‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ , بازدید: ۴۰۳۲
واحدهای صنف رستوران و سلف‌سرویس از تجهیزات ارتباطی غیرمجاز و بدون پروانه بهره‌برداری از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی استفاده نکنند.

واحدهای صنف رستوران و سلف‌سرویس از تجهیزات ارتباطی غیرمجاز و بدون پروانه بهره‌برداری از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی استفاده نکنند.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف رستوران، محمد مهرابی، مدیر کل اداره تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال با ارسال نامه‌ای به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران اعلام کرد که اعضای صنف رستوران و سلف‌سرویس از تجهیزات ارتباطی غیرمجاز و بدون پروانه بهره‌برداری از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی استفاده نکنند.

 

مهرابی در این نامه آورده است:« باتوجه به مشاهده کثرت استفاده از تجهیزات رادیویی غیرمجاز ازجمله بیسیم و واکی تاکی توسط اعضای اتحادیه صنف رستوران، مقتضی است به اطلاع اعضای آن صنف برسانید تا از تجهیزات ارتباطی غیرمجاز و بدون پروانه بهره‌برداری از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی استفاده نکنند».

 

متن نامه مدیر کل اداره تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال به شرح زیر است:

 

« اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌ تهران

 

باسلام؛

به استناد تبصره 3 ماده 7 قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بند 6 و 8 ماده 6 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر تنظیم، مدیریت و کنترل فضای فرکانسی کشور و برابر ماده 7، 10، 11 و 14 قانون استفاده از بیسیم‌های‌ اختصاصی و غیرحرفه‌ای (آماتوری)، به آگاهی می‌رساند باتوجه به مشاهده کثرت استفاده از تجهیزات رادیویی غیرمجاز ازجمله بیسیم و واکی تاکی توسط اعضای اتحادیه زیرمجموعه آن اتحادیه، مقتضی است جهت اطلاع‌رسانی موضوع عدم استفاده از تجهیزات غیرمجاز و فاقد پروانه بهره‌برداری از سازمان با قید فوریت اقدام نمایند.

همچنین به اطلاع می‌رساند کلیه راهنمایی‌های لازم به‌منظور قانونمندسازی استفاده از تجهیزات فوق بر روی سایت سازمان به آدرسwww.cra.ir   و همچنین تجهیزات بیسیم و رادیویی مجاز که نیاز به اخذ مجوز ندارند، موجود می‌باشد. لذا در صورت مشاهده هرگونه استفاده از تجهیزات رادیویی بدون رعایت موارد قانونی فوق، برابر قوانین و مقررات اقدام و به مراجع قضایی ارجاع می‌گردد.

 

محمد مهرابی

مدیر کل اداره تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال»

 

v

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016